Het gezicht van GroenLinks laten zien! Help mee!

Voor de gemeenteraadsverkiezingen heeft een groep enthousiaste GroenLinks leden op vier zaterdagen achter elkaar geflyerd in de verschillende winkelcentra in de polder. We deelden informatiemateriaal uit, flyers en boekenleggers, en gaven bellenblaas aan de kinderen en soms gingen we in gesprek met het winkelend publiek.

Ook voor de komende verkiezingen gaan we weer aan de slag, maar dan op iets minder dagen. We hebben nu materiaal van GroenLinks landelijk gekregen en met onze eigen bellenblaas treden we het publiek tegemoet. Niet alleen in onze gemeente willen we het GroenLinks geluid uitdragen. Dat moet ook in Den Haag het geval zijn. Wie weet met als resultaat dat we landelijk wel in het bestuur terecht komen.

U bent allemaal hartelijk welkom om mee te doen. Hoe groter de groep , hoe gezelliger het is en dan kunnen we ook meer mensen bereiken. Het plan is om te flyeren op

28 mei in Hoofddorp (markt)  van 11.00u  - 15.30u.

5 juni bij de winkelcentra in het centrum van Hoofddorp, Nieuw Vennep en Badhoevedorp van 12.00 – 14.00u.

8 juni – traditie getrouw - op de stations van Hoofddorp en Nieuw Vennep, van 16.30 u tot 18.30u.